Levertijd

 

Levertijd van je schoolspullen bestelling

Normaal gesproken: Voor 15:00u besteld, de volgende dag in huis. In 99% van de gevallen natuurlijk en mits op voorraad.

 

Levertijd in het hoogseizoen (nu dus)

Bij topdrukte (als iedereen tegelijkertijd bestelt) kunnen orders vertraagd uitgeleverd worden. Dit melden we dan netjes en we houden rekening met de regio waar je woont, i.v.m. einde schoolvakantie en het begin van het nieuwe schooljaar.

 

Houd rekening met een vertraging tussen de 2 en 7 werkdagen

Daarbij houden we uiteraard de regio in acht! 

 

Bellen 2 dagen na je bestelling heeft dan ook weinig zin

Dit zorgt er alleen maar voor dat alles nog meer vertraagt. Als wij zien dat er teveel vertraging ontstaat in je bestelling, dan nemen we contact op. Bijvoorbeeld over een alternatief product als iets er niet meer is. 
Echt, er zijn dagen dat de telefoon om de paar minuten gaat. Als er 100 pakjes op een pallet staan, kunnen we ECHT NIET voor je kijken of de jouwe er tussen zit. Je krijgt automatisch melding als het pakket gescand is.

Bel je wel?

Doe dit dan met ordernummer! En niet 2 dagen na je bestelling. 

Niet telefonisch bereikbaar

Soms zijn we even niet bereikbaar. Dan is ECHT IEDEREEN aan het inpakken, ligt het toestel even tussen de pakjes of heeft iemand net de handen vol met iets. Of belt de rest van Nederland terwijl jij ook net wilt bellen.
Een mailtje sturen is handiger! Dan hebben we ALLE TIJD om iets uit te zoeken op een beter moment, met alle gegevens bij de hand. 

 

Bestel je schoolspullen op tijd!

Dat is dus niet 3 dagen voordat je school begint. Waarom kun je zelf vast wel bedenken, maar hieronder toch een aantal redenen:

  • Iedereen doet dit stiekem toch, wat overal zorgt voor logistieke problemen.
  • We hebben te maken met WERKdagen, dus de vervoerder komt zaterdag niet bij ons en ook niet bij jullie.
  • Het is vakantie, ook in de logistiek werken er vakantiekrachten. En ja, ook bij onze leveranciers.
  • Sterker nog, sommige leveranciers van schoolspullen zijn gewoon een tijdje dicht!
  • Tijdens zo'n topdrukte is er bijna overal wel wat mis met de voorraad informatie.
  • Leveranciers die nog zoveel zouden hebben, blijken opeens toch zonder te zitten.
  • In zo'n stressperiode worden meer fouten gemaakt. (Soms krijgen we ruitjes schriften binnen i.p.v. lijntjes.)
  • Ja, ook intern maken wij weleens fouten; wordt er in de haast een doos op de verkeerde plank gezet of een getalletje in de voorraad informatie verkeerd ingevoerd.
  • Een nazending van spullen kan wel eens wat langer duren dan een paar dagen!

 

Nazending van schoolspullen

Soms zijn bepaalde schoolspullen zo populair, dat ze opeens op zijn in het hoogseizoen. We doen vaak nabestellingen, maar dat gaat niet altijd even snel in de vakantieperiode! Waarom?

  • Mensen komen terug van vakantie, het aantal verzendingen stijgt plots overal.
  • Vervoerders hebben minder personeel (vakantie!)
  • Vervoerders werken met vakantiemedewerkers.
  • Tijdelijk landelijk enorme vraag naar 1 groep producten.
  • Vaak onderbezetting (vakantietijd!) bij leveranciers.
  • Sommige leveranciers zijn zelfs gesloten! (Dat bedenken wij ook niet natuurlijk.)

Winkelwagen

Leeg, let op langere levertijd!
© 2016 - 2019 Schoolspullen365 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.